UPDATE:
Hé jongens, sorry voor de late reactie, ik heb veel schone titels gevonden met vrijwel dezelfde prijs als een salvage title, bedankt voor jullie bezorgdheid, ik heb ook een VIN-check uitgevoerd, voordat ik de auto ga inspecteren, @PowercatJeff wow, het is dezelfde foto als in het autoreport, dat lijkt geen serieuze schade, heeft iemand anders ervaring met het kopen van een salvage title, want ik heb gelezen dat de antwoorden van de salvage title-eigenaren over het algemeen gemengd zijn.
Hier is het rapport: Ontvang direct een voertuiggeschiedenisrapport
Hallo jongens
Bedankt voor het maken van dit geweldige forum en het ontmoeten van geweldige mensen hier. Ik ben op zoek naar een 2021 Honda passport of iets dergelijks, maar ik ben echt geïnteresseerd in deze, helaas heeft deze auto een salvage title en ik wil de community vragen om te controleren of er nog iets anders is waar ik op moet letten tijdens mijn inspectiedag, en ik zal het autoreport kopen om schade en andere details te bekijken.
Een paar dingen waar ik vandaag op ga letten tijdens mijn inspectie:
geluiden in de motor
controleer de transmissie op slippen, schokken etc.
controleer alle elektra / functies / verlichting,
koelvloeistof- of olielekkage
Ze vragen de prijs van $ 25.500 en het heeft 14412 mijl met een Salvage Title.
Als jullie suggesties hebben waar ik op moet letten.
dank
View attachment 16022
View attachment 16023
View attachment 16024
Hé jongens, sorry voor de late reactie, ik heb veel schone titels gevonden met vrijwel dezelfde prijs als een salvage title, bedankt voor jullie bezorgdheid, ik heb ook een VIN-check uitgevoerd, voordat ik de auto ga inspecteren, @PowercatJeff wow, het is dezelfde foto als in het autoreport, dat lijkt geen serieuze schade, heeft iemand anders ervaring met het kopen van een salvage title, want ik heb gelezen dat de antwoorden van de salvage title-eigenaren over het algemeen gemengd zijn.
Hier is het rapport: Ontvang direct een voertuiggeschiedenisrapport
Hallo jongens
Bedankt voor het maken van dit geweldige forum en het ontmoeten van geweldige mensen hier. Ik ben op zoek naar een 2021 Honda passport of iets dergelijks, maar ik ben echt geïnteresseerd in deze, helaas heeft deze auto een salvage title en ik wil de community vragen om te controleren of er nog iets anders is waar ik op moet letten tijdens mijn inspectiedag, en ik zal het autoreport kopen om schade en andere details te bekijken.
Een paar dingen waar ik vandaag op ga letten tijdens mijn inspectie:
geluiden in de motor
controleer de transmissie op slippen, schokken etc.
controleer alle elektra / functies / verlichting,
koelvloeistof- of olielekkage
Ze vragen de prijs van $ 25.500 en het heeft 14412 mijl met een Salvage Title.
Als jullie suggesties hebben waar ik op moet letten.
dank
View attachment 16022
View attachment 16023
View attachment 16024