Kiedy dzisiaj wychodziłem od lokalnego dealera po zamówieniu części, otrzymałem powyższą wiadomość na ekranie informacyjnym. Siedziałem na parkingu i próbowałem zaktualizować, ale otrzymałem tę samą wiadomość. Czy jest się czym martwić?
Tak, znalazłem odniesienie do Wi-Fi AHMOTA, dlatego siedziałem na ich parkingu i próbowałem ponownie zaktualizować.Widziałem to na kilku forach Odyssey w przeszłości. Problem dotyczy Twojego samochodu połączonego z siecią Wi-Fi AHMOTA w dziale serwisowym dealera (jest skonfigurowana w ustawieniach Wi-Fi przed zakupem samochodu) i próbował jej użyć do wyszukania aktualizacji OTA, ale nie udało się, gdy wyjechałeś poza zasięg sygnału Wi-Fi. Nie ma się czym martwić, po prostu zignoruj wiadomość.
TakCzy Twoja wersja oprogramowania mówi - B.1.4.4?