Honda Passport Forum banner

Nie można zaktualizować: Kod 6382

15K views 11 replies 6 participants last post by  penzance  
#1 ·
Kiedy dzisiaj wychodziłem od lokalnego dealera po zamówieniu części, otrzymałem powyższą wiadomość na ekranie informacyjnym. Siedziałem na parkingu i próbowałem zaktualizować, ale otrzymałem tę samą wiadomość. Czy jest się czym martwić?
 
#2 · (Edited)
Widziałem to na kilku forach Odyssey w przeszłości. Problem dotyczy łączenia się samochodu z siecią Wi-Fi AHMOTA w dziale serwisowym dealera (jest skonfigurowana w ustawieniach Wi-Fi przed zakupem samochodu) i próby użycia jej do wyszukania aktualizacji OTA, która zakończyła się niepowodzeniem po wyjechaniu poza zasięg sygnału Wi-Fi. Nie ma się czym martwić, po prostu zignoruj wiadomość.
 
#3 ·
Widziałem to na kilku forach Odyssey w przeszłości. Problem dotyczy Twojego samochodu połączonego z siecią Wi-Fi AHMOTA w dziale serwisowym dealera (jest skonfigurowana w ustawieniach Wi-Fi przed zakupem samochodu) i próbował jej użyć do wyszukania aktualizacji OTA, ale nie udało się, gdy wyjechałeś poza zasięg sygnału Wi-Fi. Nie ma się czym martwić, po prostu zignoruj wiadomość.
Tak, znalazłem odniesienie do Wi-Fi AHMOTA, dlatego siedziałem na ich parkingu i próbowałem ponownie zaktualizować.
Chcę się tylko upewnić, że nie przegapiam okazji do aktualizacji. Wygląda na to, że nie, prawda?