Honda Passport Forum banner

Voeg een sticker toe op mijn 26 trailsport.

733 views 11 replies 5 participants last post by  Wrascal  
#1 ·
#4 ·
owns 2026 Honda Passport TrailSport Elite
#5 · (Edited)
We hebben de RL (eind juni) voornamelijk gekocht voor de hobby van mijn vrouw met kunst en handwerk. Het werd een grote klus om de middelste stoelen van haar dagelijkse Odyssey te verwijderen / opnieuw te installeren. De Leer-cap was essentieel om de grote spullen aan boord / bedekt te krijgen. We hebben ook de volledige Bedrug toegevoegd om de inhoud (en haar knieën) beter te beschermen.

Ik keek eerder vandaag naar vergelijkbare afbeeldingen - maar ik wist niet zeker hoe goed ze zouden werken, aangezien de RL die (deurstop)rails langs elke deur heeft. Ik denk dat afbeeldingen er misschien niet goed overheen wikkelen en ik denk niet dat een afbeelding er passend uit zou zien als deze boven die rails zou beginnen.

#7 ·
Bedankt FX! Ik heb naar je hierboven gelinkte Mountain Forest-sticker gekeken en vond wat ik zag leuk. Toen liet ik het aan mijn bruid zien en zij vond het ook leuk. Na een paar snel beantwoorde e-mails heb ik het besteld.

Hij/zij/zij (tot Trumps ergernis) zullen ze aanpassen om op tal van voertuigen te passen.

De vinylfolie die ze gebruiken heeft een verwachte levensduur van 6 jaar buiten. Nu het allerbeste deel? Slechts $ 80, inclusief verzending en (shhh, gratis belastingen). Goedkoop genoeg dat als ik de installatie verpruts, ik meer zal bestellen.

Bovendien een enorme dank aan PMA26 - waar ben je gebleven, bro?

#11 ·
Deze link werkt niet voor mij.

#12 ·
Ik heb hiernaar gekeken, met name de drie laagst beoordeelde recensies gelezen; ik was niet onder de indruk van wat anderen daar zeiden.

Ik vraag PMA - heb je deze installatie persoonlijk uitgevoerd? Zo ja, hoe was het?
Ongeacht, ik vind het leuk op basis van de verstrekte foto's.