Honda Passport Forum banner
401 - 420 of 563 Posts
Als ik door de bouwtool kijk, hebben ze geen zilver meer voor de buitenkleur. Ik had gedacht dat het er goed uit zou zien/zou passen bij de voor- en achterste onderste platen (hoe die ook heten) die zilverkleurig zijn.

Ook de voor- en achterste onderste platen zijn zilverkleurig op elk model, inclusief de Backout-optie.

Geen fan van de Blackout-wielen. (foto hierboven van de Sonic Gray TS lijkt de Blackout-optie te zijn) Ik vind de wielen op de TS Elite beter (zou mijn keuze zijn van alle modellen, gewoon kijkend naar de bouwtool).

Zodra ze op de terreinen verschijnen, zal ik waarschijnlijk een kijkje nemen om er een in het echt te zien.

Een ding dat ik wou dat ze hadden toegevoegd, is de optie voor het achterruitglas dat apart van de hele achterklep opent. Het zou echt fijn zijn om dat gewoon open te kunnen klappen en iets erin te gooien in plaats van te wachten tot de achterklep helemaal opengaat en dan weer naar beneden gaat.

Discussion starter · #405 ·
Een ding dat ik wou dat ze hadden toegevoegd, is de optie voor het achterruitglas dat apart van de hele achterklep opengaat. Het zou echt fijn zijn om dat gewoon open te klappen en iets erin te gooien in plaats van te wachten tot de achterklep helemaal opengaat en dan weer naar beneden.
Honda heeft dat beëindigd met de 2015 Pilot. Ik denk dat veel van de achterruitstutten onder garantie werden vervangen. Vervangen door kick-to-open, je hoeft de achterklep niet aan te raken.

Image

Wat coole info hier:

2026 Passport Dealer Launch Playbook

Dat is gaaf. Blij om te zien dat er een sleepmodus is.

Ook cool dat ze ivtm hebben geüpdatet om nog beter te presteren. Het was al een geweldig systeem.

Ik vraag me af of de "tot 5000 pond trekgewicht" nog steeds betekent dat je achteraf een transmissiekoeler moet laten installeren.

Dat is leuk. Blij om te zien dat er een sleepmodus is.

Ook cool dat ze ivtm hebben geüpdatet om nog beter te presteren. Het was al een geweldig systeem.

Ik vraag me af of de "tot 5000 pond trekgewicht" nog steeds betekent dat je achteraf een transmissiekoeler moet laten installeren.
Een transmissiekoeler is vooraf geïnstalleerd.

Dat is jammer. Het is een tijdrovende bezigheid om het luik te openen en te sluiten om er iets in te gooien.
Open gewoon de zijdeur en gooi het daar naar achteren.

Niet blij met MPG en prijs. 18 stad en meer dan 55.000 geladen! Straatvriendelijke banden zouden een extra kilometer of twee kunnen opleveren
Huidige Black Edition is qua prijs niet zo ver weg en is gespecificeerd op 19 stad.

Het zal interessant zijn om te zien of er herhaalde Passport-kopers zijn. Qua uiterlijk denk ik niet dat de huidige vijf jaar geleden op iemands radar zou zijn geweest, tenzij ze compromissen sloten.

Weet iemand wanneer het embargo voor rijvideo's wordt opgeheven?
Een youtuber zei dat hij er over ongeveer een maand mee zou gaan rijden. Dat is de enige verwijzing naar persritten die ik heb gezien.

Niet blij met MPG en prijs. 18 stad en meer dan 55.000 geladen! Straatvriendelijke banden zouden een of twee mijl extra kunnen opleveren.
Ik heb eerder op deze post gereageerd, maar blijkbaar kunnen de machthebbers hier posts verwijderen waar ze het niet mee eens zijn, zonder reactie. De eerdere reactie wees er alleen op dat de cvr goedkoper is en een betere kilometerstand heeft dan de passport voor degenen die over zulke items klagen.
Waarom de verwijdering van een langdurig lid?

Ik heb eerder op deze post gereageerd, maar blijkbaar kunnen de machthebbers hier posts verwijderen waar ze het niet mee eens zijn, zonder antwoord. De eerdere reactie wees er alleen maar op dat de cvr goedkoper is en een betere gas kilometerstand heeft dan de passport voor degenen die over zulke dingen klagen.
Waarom de verwijdering van een lid dat al lange tijd lid is?
Dat was de andere thread.

401 - 420 of 563 Posts